Rock'n'rollers club

Hej godingar! :)

är det inte konstigt att det regnar en sån här dag? Just den dagen då marknaden är. haha. Förstår inte hur det alltid regnar när det är marknad. Första gången på flera år känner jag inte för att gå och köpa på mig godis, haha. För köpa vanligt ica godis i morgon istället.

Är hemma en kort stund, ska tillbaka till praktiken snart och titta på föreställningen som dom har kämpat med i flera veckor nu, den heter "Rock'n'rollers club". Kommer nog ha med mig kameran och ta lite kort som kommer upp senare. lycka till! :)

Senare ikväll är det vampire Diaries och det taggar jag som fan! haha.
ha en bra torsdagskväll! puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0