nytt i gaderoben

Hej vänner! :)
Kom nyss hem från skövde, Annasara skulle köpa konfirmations klänning och massa sånt. Egentligen ville jag inte följa med eftersom jag är galen i kläder (som ni kanske har förstått) så jag kan tex inte gå in i Grina Tricot utan att köpa något. Det gör det bara ännu värre när man försöker spara sina pengar till överby och liseberg i maj!

Men självklart kunde jag inte hålla mig, (hatar mig själv för det) det fick bli 2 leggings, Tights och 5 st nagelack.

 







   


Kommentarer
Postat av: Orgtobiaskamilla

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-05-23 @ 10:32:32
URL: http://orgtobiaskamilla.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0