nytt badrum, ny dröm

Ni som följer min blogg vet att vi gjorde om vårat kök nyss, rev allting och byggde upp nytt. Jag fick chansen att lägga åsikter om hur jag ville ha det, utan att märka det själv så tog jag över helt och hållet. Och det blev det köket jag alltid har haft i mina tankar (om vi någon gång ska göra om köket, så ska det vara precis så här...)

I helgen gick ett rör sönder som går genom badrummet och till köket, nu kan vi inte använda duschen (tur att vi har en dusch nere i källaren) och inte diskmaskinen och inte vattnet i köket. FAN.

Men nu fick vi reda på att det enda som går att göra är att riva upp hela badrummet och göra allting nytt, så nu (kanske) jag kommer få det badrum jag alltid har drömt om! :D både på gott och ont. Kommer bli jätte bra men det kommer kosta massa pengar. Ni vet hur mycket jag hatade att ha arbetare här när vi gjorde ordning i köket. Nu får jag stå ut igen i 3-5 veckor. I helgen ska vi åka och bestämma hur vårat nya badrum ska se ut! jätte spännande! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0