nu blir det fotboll

Hejsan! :)
härligt väder har vi idag igen.. ögonen och ansiktet ser ut som en röd boll. Annars är livet underbart! hoppas det är lika bra för er också! Nu ska jag ner till Gif och titta på seriepremiären i fotboll. Weiii! Har längtat ett bra tag efter detta, eftersom jag ser det som ett sommartecken. Minnen när man sitter på gräset tillsammans med vännerna, tittar på fotboll och äter glass med solgalsögonen på! :) Kommer säkert stöta på mina söta små vänner också. 

Ha en underbar fredag, och ni som ska ut och dansa! Dansa för mig också! :D

Lycka till, killar! :)
 


Kommentarer
Postat av: albana

OMG!!!!!! MEEEEEEEE LIKE

2010-04-17 @ 22:25:57
URL: http://albanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0