helg hos emma olsson - tack för allt!

FREDAG INNEBAR PARY:

Hej, nu är jag tillbaka i götene från en helt underbar helg hos Emma Olsson. Jag kan börja berätta om fredagen och det innebar party i Hendene/i skara/ i en bygdegård. Vi gjorde ordning oss hemma hos henne och hade en liten mini-förfest. Mycket trevligt! Sen åkte vi till bygdegården och det var trevligt, men inte världens bästa fest, vi bestämnde oss för att åka hem ganska tidigt, fille skjussade oss hem! :)

(Emma sitter och sminkar sig)
 



LÖRDAG INNEBAR SOLA, BIO OCH PIZZA:

Ja! fy sjutton vilken härlig och underbar dag, lördagen va! solen sken och temperaturen var + grader så vi bestämde oss för att gå ut med våra duntäcken och kuddar och lägga oss ute på studsmattan i solen! där låg vi från unefär 11.00 till 16.00 och bara slappa.




Jag gick och hämta frågesports-spel och Emma kom med förjävla sköna svar! haha.

Jag: Vart ligger globen?
Emma: GÖTEBORG!

Jag: Vilken färg blir det om man blandar gul och röd?
Emma: LILA!

Jag: Vad är förkortningen på IT?
Emma: E.T PHONE HOME!

Jag säger till emma: Jag kommer bränna mig på ögonlocken, jag gör alltid det!
Emma svarar: HAHA, va fan! hur kan man bränna sig där eller, jag har aldrig gjort det! 

Emmas ögonlock såg ut så här efter vi solat klart. Ändå nekar hon att hon aldrig har bränt sig där. HAHA.
 

Kvällen innebar pizza och bio:

Vi åkte in till skara solbrända och fina som vi var, satte oss på pizzeria Victoria och käka. Sen vandrade vi vidare för vi skulle köpa godis på netto, Emma kom fram till ingången, men den öppnades inte. Hon gick fram och tillbaka och tänkte varför i helvete öppnas inte dörren, vi kollade in och där satt det personal i kassan. Vi gick och kolla öppetider, Emma sa: Fredag och det stänger 20.00 men varför i öppnas inte dörrarna då? En kärring gick förbi och kolla konstigt på oss och sa "Det är lördag idag". HAHA, gick därifrån snabbt och hoppades på att inga andra hade sett oss. Vi satte oss utanför bion och väntade på tills Remember Me skulle börja. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0