godmorgon!

Kan säga att det var en lyckad kväll igår på mangos i skara! Vi slog verkligen klackarna i taket och dansade tills fötterna domnade bort. Haha. Det var en rolig påskafton med mina vänner <3 Jag vill tacka er för det.  Förfesten hos G-sson var minst lika rolig. Idag mår man som man förtjärnar och det är okej bara för kvällen igår är värt denna baksmälla.  

Bilder från igår kommer komma upp lite senare. så håll utkik!
Jessica kommer till mig lite senare och stannar tills på måndag, jag har saknat henne hur mycket som helst, så det kommer bli jätte roligt! Nu ska jag få i mig mitt botmedel, som är påskmust och godis. Det kan man ju ändå inte må dåligt av ;) 

Ha en fortsatt bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0