dagens pinsamhet!

Nu tänkte jag berätta om mina kära små "elever" som alltid gillar att jävlas med mig! (gillar dom ändå).
Första dagen på praktiken sen påsklovet och dagen började väldigt bra, var lite små trött och så men. Allt var frid och fröjd. Klockan blir ett, dags för mat! Matsalen är uppdelad med en vägg emellan som går till hälften av rummet. Där jag satt var "bakom väggen" där det bara fanns två bord och på andra sidan fanns det mer än 25 stycken bord fullt med människor.

Eldin: Har du körkort än lr?
Jag: Ja, det har jag! jag fick det i torsdags!
Eldin ställer sig upp och jag ser vad han ska göra, hans flin avslöjade allt.
Jag: Eldin! Ge dig! du vågar inte..
Eldin: Tror du inte jag vågar? Hör på detta nu då.

Han går och ställer sig längst fram i matsalen och ropar ut över hela matsalen "Hursäkta att jag stör er mitt i maten,(alla blir knäppt tysta) men vi har en praktikant som heter Sandra Karlsson här och hon har nyss fått körkort! Det är värt en stor applåd tycker jag!"

Jag sitter bakom väggen med händerna för ansiktet. Alla börjar applodera och ställer sig upp och busvisslar och tjoar! Jag smyger fram framför väggen som en liten tönt och bockar och bugar med ill rött ansikte medans jag säger tack så mycket med en pipig röst.

Hela dagen kom det fram sådana som jag inte hade någon aning om vilka det var, kramade om mig och sa grattis. 
HAHA. Herregud vad jag skämdes ett tag men sen efter uppskattade jag det och tyckte det var jätte roligt! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0