är du full eller? sagt med kärlek..

Är du full eller? sagt med kärlek av Lucas Lager. Haha, anledning till att jag har fått gått runt och höra det hel dagen, är för att jag har haft det så roligt idag, skrattat så mycket så att det värker i både magen och käken. Det kanske beror på att jag är trött, men va fan ni förgyller min dag! <3  

Äntligen är det onsdag, det innebär att det inte är långt ifrån helg och all festligheter som det medför. Ska nog på stor rave med Emma Olsson på fredag! Är partysugen! får hoppas att det blir av.

Idag har jag inget annat val än att städa och rensa hela badrummet, ta ut allt vi vill spara och flytta upp det mesta till badrummet där uppe. Det kommer ta massa timmar. puuh. Byggarna kommer och river hela badrummet i morgon.. äntligen!

Jag och min underbara Emma <3
Midsommar 2009



Kommentarer
Postat av: carro:D

tack så mycket :)

Hur är det med dig då? :)

2010-04-21 @ 17:58:08
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var en rolig kväll :) Tack älskade vän <3

2010-04-21 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0