The girl without dentity, is back!



inte långt kvar nu, inte långt kvar.. inte alls långt faktiskt, om man jämför nu och för ett år sen,
så är det inte långt kvar nu, exakt 22 dagar idag. längtar tills att ligga på stranden igen,
längtar efter dom bruna tiderna, längtar efter havet och solen. Att komma till paradiset bara för en vecka är inget jag klagar över, nej inte alls. Komma till ett ställe där problem inte existerar, där tankarna är någon annanstans. Där namnet sandi inte existerar. Där ingen vet vem jag är, där jag kan vara fri! ligga och steka i solen tills man får brändskador på hela kroppen, så man inte kan sova på nätterna för att det gör så ont, att inte kunna använda bh för att det skaver för mycker, bada tills fingrarna röttnar bort, snorkla tills man har sett alla fiskar i hela havet. MY GOOD! Sverige är bra, men utlandet får det att framstå som det värsta som finns, tycker jag. jag har åkt utomlands varje år ända sen jag var 6 år, och det tänker jag inte ändra, aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0