In a bed of roses

Nu är köket helt tomt, vi rivde ut hela köket idag, eftersom dom kommer i morgon och ska börja bygga nytt! Inte van vid att känna mig såhär fattig, köket har vi nu flyttat in till stora rummet för tillfället och det är inget vidare vackert kan jag lova. Men man får stå ut i tre veckor med att äta på plast tallrikar, diska för hand, och inte ha ett bord att sitta och äta vid. Men när det blir klart kommer det bli super bra! kul att vakna upp vid 7.00 varje morgon utav att dom river köket och håller på och bygger. Men ska inte klaga!



Klockan är 21:56, har suttigt och kollat på den näst sista skivan på OC säsong 2 . 
Tänker efter på hur många timmar jag har bränt på att följa den serien. 
vill egentligen inte tänka på det..  
men det är det absolut värt, eftersom serien är så himla bra!
En ny dag i skolan i morgon, så ska lägga mig nu innan mina ögon börjar rinna av trötthet. 
okej, klockan är bara 22:00 tänker ni då, men seriöst så tror jag nog ingen har kommit in i 
"skol tiden" än. Att får lägga sig klockan 22.00 och somna inte förän 23.30 varje natt och 
gå upp klockan 06.00 på morgonen när man gick upp vid ungefär 12.00 - 13.00 varje dag i sommar.
jag har abslout inte vänt tillbaka dygnet ännu. Men jag jobbar på det! om jag kunde ligga i en säng
fullt av rosor så skulle det va mycket lättare.

SÅ, GODNATT!

 


I HOPE LIFE IS GOOD WHERE EVER YOU ARE

Now when I feel so down and out
Somehow you're still by my side

And I hope
Life is good
Wherever you are
You will be
Forever
In my heart

Where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Oh, wherever you are

On the edge waiting to fall
Oh I would give just anything
To see your face to here your voice
Just one more time..


Grattis på födelsedagen i efterskott farfar,
jag saknar dig så det gör ont.

Skulle bara nämna att jag var vid din grav idag farfar, 
och la några vackra blommor till dig på din grav,
men det tror jag du redan vet om, alla hälsar grattis.
något måste man ju få när man fyller år, 
så tänte att blommor skulle va perfekt,
eftersom du älskade dem så.
grattis i efterskott <3 
vi ses snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0