känns toppen


jag är hemma nu, äntligen är jag hemma. inte stressad längre, känner mig helt lugn.
mamma hämtade mig klockan tolv i skolan (snälla mamma tog med sig hela donken i bilen också) för att sedan åka till götene och laga ett hål, och sedan ta sig till skara igen och köra lite bil på körskolan. Där satt jag i framsätet med hela käften bedövad, såg säkert ut som ett missfoster. kunde knappt ge honom ett leende, han trodde väl att jag inte gillade att köra bil eftersom han frågade hela tiden om jag tyckte det va roligt. Men han sa iallafall att jag va duktig och att det kändes säkert att köra med mig, så det är väl bra? han bokade två körningar till nästa gång redan, först blir det parkering och sen körning i lidköping klockan 8 på morgonen. känns toppen faktiskt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0