shopaholic

Lördag.
Puuuh, vilken kväll det var! Lyckad kväll tycker jag!
tack alla. tack jessi! <3
vi tog ändå den tidiga bussen, för att komma hem och
sova lite extra. när vi kom hem hade vi tur att vi tog med
oss hamburgaren från gatuköket, så den satt vi och åt mitt i natten.

Jessi och jag vaknade och var "hur pigga som helst"
som tur var att pappa skulle till tibro på fotboll, så 
han kunde släppa av oss i skövde för att shoppa lite.
lite jobbigt sådär, men väldigt roligt va det! (:



LINNE SOM JAG SKA HA OCH DANSA I: Ginatricot 129 :-


FESTKLÄNNING: bikbok 249:-


På kvällen åkte vi och köpte godis på ica,
sen en sväng för att träffa linn (:
det va trevligt! längtar redan tills vi festar ihop igen.
kanske 31 oktober på parketten nästa?
vi får se.
Sen vidare till emma för att prata lite skit och låna filmen "älska mig"¨
som jag, jessi och annasara satte oss och såg på (: mkt bra film!
Sen var det bara att gå och lägga sig och nana, <3



Kommentarer
Postat av: Malin G

Vet du vart man kan köpa filmen? (:

har sett trailern många gånger på youtube, men ingen lägger upp hela filemn ;>



Så vill köpa/hyr :)



Skriv till min hotmail: [email protected] (kommer inte in på min blogg just nu)



Skulle uppskattas! <3



/Malin

2010-11-04 @ 19:32:18
URL: http://malinsuperstar.blogg.se/
Postat av: gabriella

hur fick ni tag på den filmen ????????????



skriv på bloggen

2010-11-18 @ 20:11:12
URL: http://michaelamaries.webblogg.se/
Postat av: Albina

hejsan, jag har lättat överallt på den filmen man jag hittar inte den, skulle du kunna fråga hanne var hon har köpt den? skulle verkligen uppskattas!

Snälla skriv till mig på mitt hotmail: [email protected]

Tack!

2010-12-11 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0