efterlyst - (:

Mats Alm gråter här ut i Efterlyst, över sin försvunna Linda Chen, som han skulle gifta sig med. Han är numera anhållet för mordet på Linda Chen, efter att ha hittats i bar överkropp och med brännskador bredvid hans döda fru.

Skyldig eller inte skyldig?


för det första: 

1. Dagen då hon försvann gick han ut med sina kompisar och festade vilt och såg lycklig ut,
säger en säker källa.
2. Det är ovanligt att man skriver ett testamente innan man gifter sig tillsammans 
med sambon. (sägs att han tvingat henne att skriva på, han kommer alltså ärva alla
hennes ägodelar)
3. Hans ex fru nämner att "han ville att jag skulle skriva på testamentet innan vi gifte oss,
men jag gjorde det aldrig" 
kanske det skulle vara hans offer egentligen?  
4. Allt var fixat inför bröllopet, förutom maten. Ingen mat var beställd, det tycker
jag är konstigt eftersom det första man gör om man ska ha ett stort bröllop
är att man beställer maten.
4. han försvinner från jobbet, och kommer aldrig tillbaka efter några dagar
kommer ut brändskadad ur en skog, och säger att han vaknade upp intill sin döda fru i skogen.

för mig, så låter detta sjukt osannolikt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0