2009 - 09 - 23 =studiedag

Kära lediga dag!
ändå vaknar jag vid 09.30 och är hur pigg som helst! tråkigt.
Som tur va att "without a trace" gick på tv:en som kunde sitta och njuta av.
mamma ringde nyss och sa att jag hade fått tid på vårdcentralen idag klockan 13.00,
så ska hoppa in i duschen nu innan hon kommer och hämtar mig.
hoppas det inte är något allvarligt fel på mig bara! ;D
Håll tummarna är ni snälla (A)




Jag hade en urknäpp dröm i natt som jag bara måste dela.

Jag och några av mina kompisar blev hembjudna till michael jackson i hans hus.

Han bjöd oss på mat, och jag tvingade han att lära oss moonwalken.
Sen ville Elise ta kort på mig och mj, när vi skulle pussas, och då gjorde vi det!
HAHA.
- Det sjuka var att Elise drömde typ likadant, bara att hon va i trysil och träffa honom.


 Därför får denna låten stå högst på min spel lista just nu.

Michael Jackson - Man in the mirror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0