Crazy day bby.

Shiiiit, vilken dag!
skolan va seg som vanligt, planerna var att mamma och annasara
skulle komma och hämta mig i skara eftersom vi skulle åka till
lidköping och fixa pass, eftersom vi åker utomlands snart (A)
och jag fick självklart köra! Men när vi kom dit visade det sig att
pappa var tvungen att skriva på pappret innan vi fick ta passen,
så piss off som vi var fick vi åka tillbaka till götene och be pappa
skriva på pappret och sen, åka tillbaka till lidköping för att ta passet
och sen snabbt hem igen för att inte missa träningen, som idag va step!
stressig dag! Så nu är jag hemma för första gången idag och inte fått i mig något
att äta sen klockan 11 idag. puuuh! måste ta mig något att käka innan idol. puss!

Lite bilder från dagen också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0