21: 19

Åter igen till datan, känner att jag är väldigt social här idag. (:
vilket är bra? haha.. Nyss kollat klart på idol, sjukt lättad att mina favoriter kom med.

Jag och mamma håller på och bestämmer fondvägg till köket,

när mamma var i affären så hade den som jobbat där tagit fram en fondvägg med

massor av träd på, då hade mamma sagt "aldrig i hela mitt liv, att jag ska ha träd i mitt kök"

då sa, hon som jobba: "Det har jag i mitt kök, just denna tapeten"

HAHAHA! så typiskt mamma. Tur att jag inte va med, skulle skämmas som fan.


1. Ser bra ut med ändå tråkig
2. Usch, ful! senapsgul - ogilla
3. Rött :o inte i ett kök- i ett prinsess rum skulle det passa bra
4. PERFEKT! - så den blire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0