2009 - 09 - 19

Godkväll :)
- Need to tell you about how nice it was yesterday!
tack så mycket för kvällen girls!
super duper trevligt hade jag!
kom hem klockan 00.30 och somnade direkt.
hade en ur konstig dröm, men den tänker jag inte rabbla upp här (;




 Snaaaart börjar "taking the stage" som jag har längtat efter hela veckan (:
det är en serie som går på mtv, som handlar om massor med talangfulla tonåringar
som går på skolan "School for Creative and Performing Arts"
de vill bli något stort och där har dom chansen att utvecklas och uppfylla sina drömmar
inom dans, musik, sång, skådespeleri, artisteri mm.

det är verkligen sjukt bra och jag har bestämt mig för att följa det.
och jag tycker att ni ska kolla in det, också! (;

Lördag - 18. 40 på mtv
Söndag - 19.30 på mtv

Eller kolla på alla avsnitten på mtv.com
http://www.mtv.com/ontv/dyn/taking_the_stage/series.jhtml

Här är ett klipp från avsnitt nummer 1 som är min favorit.
När dom har danstävling i matsalen. SÅ BRA!
LOOK AT THIS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0