walking in memphis

Nyss kommit hem från träningen (: dans step idag! :D
väldigt stressigt, men jag hann. fick med mig malin också som tränade med
mig och hon tyckte att det var kul! så hoppas hon vill forstätta och gå på det med mig! (:
sitter här nu och väntar tills klockan går, dels för att mamma ska göra ordning pommes och kyckling, idol börjar, och sen börjar instängd. MÅSTE MAN BARA SE! fem minuter på mig. ingen stess, ja kan ju skriva lite till.
övningskörningen idag i lidköping gick bra förutom att andra kör som idioter. blir så förbannad framför ratten.
men men, måste kila nu, idol börjar och idag är det tjejernas tur, har egentligen innen favorit där - men det får gå ändå. haha!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0