The end of the road

Godkväll! tänkte sätta mig och blogga lite innan mina program på tv:en börjar, som
jag gått och väntat på hela dagen. One three hill, Top model 12 och the hills.
hur ska jag hinna med allt? måste plugga natur ju, i morgon äre prov. Bläää!
kom nyss hem, har övningskört lite med mamma, vi har parkerat och backat runt hörn
och sånt tråkigt man måste kunna. Förut pratade jag med fijis i telefon i 1 timma och 10 minuter.
alltid lika roligt att prata med henne, så jävla bäst är hon! saknar henne som bara den, men
snart ses vi! can't wait.

Nu ska jag gå och ta pepsi utan mamma ser mig, hur ska jag lyckas med det.
ehmm... får hitta på något. hon blir så arg när jag tar pepsi, bara för jag dricker det
för mycket tycker hon. Har nyss varit hos tandläkaren och lagat hål, och vill helst

inte få fler, men pepsi kan jag inte bara välja bort såäre.

nu vet du det mamma. thihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0