take me down to the paradise city

Ne men ser man på.. internet kan jag använda, nog annasara som har varit och fipplat xd
jag håller på och packar för fullt nu, men jag var tvungen att ta en liten paus mitt i allt.
öppet hus på skolan idag, kändes värt för mig att åka till skara och bara va där i 50 minuter sen
åka hem igen.. inte långt kvar tills jag åker nu, shiit.

Ska till emma sen och prata lite och säga hejdå.. :) känns som om jag ska vara borta i en evighet,
men jag kommer faktiskt hem, det lovar jag!
sen blir det att titta på mammas pojkar och inlåst.
puss.

förra året i cypern - hej neger


Kommentarer
Postat av: albana

neger, ha de bäst i cypern. tror dig eller ej så kommer jag sakna dig :) Love you!

2009-10-22 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0