sometimes late at night

Tog en varm skön dusch som varade i 40 minuter ungefär, mm härligt!
känner mig fräsh inför skolfotot i morgon också som jag inte ser fram emot, usch och fy!
spelar ingen roll hur mycket man än leer, de blir ju aldrig nöjda ändå och tillslut ser man ut som
jag vettifan vad. Pappa hämtade iallfall pizza förut, fast jag tog en kebabtallrik som vanligt. Känns inte bra
nu efteråt, som tur är att jag ska träna i morgon och det blir step som alltid på tordagar (: MARKNAD I MORGON FÅR VI INTE GLÖMMA.
nu ska jag upp och borsta tänderna, och ta mina piller och gå och lägga mig i min varma säng som jag hör
skriker efter mig just nu. Måste skynda mig! ´
Godnatt alla!

Förlåt för suddig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0