skolfoto

Kom nyss hem från marknaden,mm gott med massvis med godis man kan gotta sig med i morgon tillsammans med tjejerna! inte förvånad över huvudtaget att det regnar idag. (hah)
idag har vi haft skolfoto, blää.. han tvingade mig lee med uppen mun! och han vägrade ta bort bilder, yey!
längtar inte tills att få se dom iaf x) hade håltimma efter det, jag, elise, albana hittade ett riktigt roligt spel som vi hade massa kul med! :D hade tre timmars lektion mot slutet, 12.00 - 15:05 fy faen! sjukt jobbig.

bara att stå ut. just nu inväntar jag ett härligt träninspass med dom bästa! längtat hela dagen . let's dance girls.
pallar inte skriva så mycket mer just nu, har lite annat för mig.

bilder från idag..


spelet vi spelade


Skolfoto (fråga mig inte vad filip gör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0