Inget vet vad som sägs, bakom stängda dörrar

"Vad är det för fel på mig, vad är det med mig som ingen tycker om?
Vad är det som gör så att alla.. vänder sig bort.. när jag kommer nära?
Vad ska jag göra för att få bli som alla andra?
Ska jag behöva ändra på mig.. för att de.. ska acceptera mig?
är det så svårt att se, är det så svårt att älska mig? "

Nyss kollat på filmen ÄLSKA MIG, passa på att se på den eftersom jag ska snart ge tillbaka den till emma på fredag! filmen är sjukt bra och gripande! den har ni gjort bra.
sitter här och känns som om jag har minnesförlust, känns som om jag inte är närvarande överhuvudtaget,
känns som om jag bara sitter här utan anledning och skriver detta tråkiga inlägget.
jag vet varför, jag vet varför jag är trött och hängig, känns som om jag pluggar 24/7 och tränar tills jag inte kan röra på mig. När denna veckan är över, mmm kan inte vänta! ta mig till solen och havet nu! så kommer jag hem med nya krafter, det lovar jag. Var på utvecklings samtal igår, ulla tycker också att det är dåligt att allt kommer nu innan lovet, det tar ju kål på en. Istället för att läsa på ett prov tills i morgon som jag inte kan ett skit av, sitter jag bara här framför datan och skriver -jag upprepar - detta tråkiga inlägg.


Kommentarer
Postat av: albana

hahah du är så död! Mitt hjärta va i 100!

Provet kan ju ta sig någonstans! :P

kommer sakna sönder dig! puss bästa du!

2009-10-14 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0