I dont wanna be anything other than me

Hej bloggen! (: Slutade skolan relativt tidigt idag tycker ja, bättre än att gå till 15:20 iaf.
härligt med sådana här dagar man kommer hem från skolan och kan njuta av att sitta här
eller framför tv:en och har inget som helst att göra. tummen upp för det! (Y)

bara ett problem har jag, - hur fan ska jag klara av matte B? våran lärare alltså, herregud.
man fattar ingenting, iallafall inte jag! haha. aja, pallar inte bry mig om det just nu.
funderar på att ta mig några mackor och ett glas oboy och ladda hem filmen Deja Vu
som albana tipsade om. Får väl se vad den filmen har att erbjuda ikväll.
För nu tänker gå upp och sätta mig och kolla vad det är på tv.
funderar också och träna senare ikväll, springa på bandet lr nåt.
just det, på torsdag är det marknad! det innebär massvis med godis.
någon mer som ska dit? - tror ingen missar den höjdpunkten iaf. haha
ska ta med mig min kära emma dit, blir najs!

måste be lisa att krya på sig också, i feel sorry for you dear <3
vi hörs sen!




Jag idag.


Kommentarer
Postat av: Emma

De kommer bli kanon :D

Fina du :)

2009-10-06 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0