godnatt



nu sitter jag här med mys dressen på och benen är polerade och håret har fått en mörkare färg :)
kan inte bli bättre detta, fast mina kläder jag skulle packa ner i resväskan ligger fortfarande kvar på sängen..
inte bra. Nu ska jag ta och läsa igenom redovisningen som jag har i morgon så jag kan den i huvudet och
sen blir det att sova för i morgon väntas en sju helvetes dag! slutar klockan 11, sen tillbaka till skolan vid 16.00
och ha öppethus och sen tillbaka hem för att packa, den blir det upp med tuppen klockan 02.00 på natten för
att åka till flygplatsen.

Vaxningen har jag bara ett ord att säga: PAIN ;d

så godnatt, sov gott alla (:


Kommentarer
Postat av: AH

hahahah, du är la för söt

2009-10-21 @ 23:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0