Godkväll

Godkväll! :)
idag var det en jobbig dag, gillar inte måndagar.. det enda som är roligt är att det är dans på måndagar men trött som jag är och när det ligger en stor bunt med läxor som ligger framför mig nu innan lovet, så fick jag tyvärr hoppa över dansen idag. FÖRLÅT IDA. Hoppas ni inte gjorde allt för mycket nytt. Det efterlängtade historia provet fick sin vändning när jag satt där och kollade igenom alla frågorna...kolla igen... och kollade igen.. vad fan är detta? vart är alla instuderingsfrågor som jag pluggat på så bra, de frågorna som sitter som ett rinnande vatten i huvudet? screw it!

why do the angels cry? ja, det kan man ju undra? har ju regnat hela dagen lång..

Tråkigt att inte Emma var i skolan idag, skulle ju lämna filmen till henne också. KRYA PÅ DEJ! <3 vill träffa dig innan jag åker yo!  aja, fick iallafall med mig hem världens bästa bok hem som jag har väntat på att få läsa efter Esel.. Twiilight 2 - När jag hör din röst. Perfekt nu till lovet.

Måste iallafall säga Grattis till min kusin Johan och hans tjej Ellinor som fick en liten son inatt.
ska bli roligt att träffa det lilla livet när man kommit hem från cypern. Dom är ju så gulliga!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0