Godmiddag/godkväll

Godmiddag eller säger man godkväll? iallafall.
kom hem från skolan klockan 15:10 ungefär, så himla tröttsamt att vänta på buss varenda gång man ska hem efter skolan, på dom gamla goda tiderna var det bara att gå några meter så var man hemma på fem minuter.
hade sovmorgon idag, vaknade klockan 08:00 av att annasara springer runt i huset som en elefant, men somnade om igen till larmet ringde på mobilen, där det stod med STORA bokstäver "Nu måste du upp och hoppa, våga inte trycka på znooz" så det var bara att gå upp och äta en stadig frukost, (som inte händer mig så ofta) sen var det bara att ta på sig kläder, sminka mig och sen packa ner idrottskläderna. Yoga blev det på gympan idag, tyckte det skulle bli ganska slappt men inte det. Sjukt svårt ju! och tråkigt. usch. skulle valt att springa vickis istället! 

undra om det är något bra på tv:en idag? är inte oskyldig dömd idag, eller är jag helt ute och cyklar nu?
får ta och kolla i tv tidningen sen. Hoppas iallafall på det! 
nu ska jag njuta till lite musik och ta mig en glassbåt :r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0