Goodnight

ska snart krypa ner i min varma och underbart sköna säng.
jag har sovmorgon i morgon kom jag på nyss och det gjorde mig
mycket piggare. Hoppas man inte vaknar tidigt imorgon och inte
kan somna om. Hatar'e verkligen när det blir så, då är det bara att
pallra sig upp och göra något vettigt! jag och mamma har suttigt och
kollat på the mentalist, lika bra som vanligt!
tog mig en lång och varm dusch, men får nog vänta med att lägga mig nu,
håret måste torka först.

Kan lägga upp några bra låtar som jag rekommenderar innan jag kilar upp
och ska sova. ( två av låtarna går alltid om och om igen i min spellista)
Godnatt och sov gott allesammans / xsandii.

Beyonce - halo



Marc Cohn - Walking in memphis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0