IS IT TRUE

kom hem för en liten stund sedan, varit i mariestad och kollat på köksmöbler
och sånt tråkigt. (: nu sitter jag här med mitt godis och pepsin i ett glas bredvid mig
och fötterna uppe vid tangentbordet. varför kan man inte bara sitta lite normalt som vanliga
människor.. jo bara för det är tråkigt och tar för mycket energi.
nu ska jag gå in på tv4.se och lyssna på erik när han sjunger - is it true, väldigt lungnande
sådära. Missade ju idol igår tvvärr, men jag hade andra roligheter för mig, så jag får
ta och kolla in programmet sen. HOPPAS ERIK VA BRA!
får se vad planerna blir förkvällen, alla ska ju till oktober festen ikväll som jag har uppfattat det.
återkommer senare

xsandii.


Jag i en cool fotölj

Soffa, 16 000 :- VILL HA

Sen blev det donken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0