50 låtar som räddar ditt liv

sitter här med mitt pepsiglas och en tallrik med spagetti och köttfärsås, härlig kombination att ladda upp ett Danspass på! slutade tidigare än vanligt och det kommer jag göra framöver eftersom jag klarade naturprovet behöver jag inte ha natur förän i April. Sitter här och lyssnar på min tracklista som heter "50 låtar som räddar ditt liv" helt sant, för det gör dom verkligen! förgyllar min dag.

Ska kila upp nu och ta på mig träningskläder och packa väskan och sen springa iväg till bussen som tar mig till Lidköping. (: börjar klockan 17.30 - 18.30, behöver inte åka bussen hem idag för mamma hämtar mig i lidköping för att vi ska köpa högtalare till mobilen hade vi tänkt.. ska naturligtvis köra hem också.
hörs sen! puss
xsandii

in dah school today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0