nu spelas...




Janet Leon - Heartache On The Dance Floor


Jay Sean ft Lil' Wayne - Down





Onsdag innebär sovmorgon för mig, men inte idag. upp med tuppen klockan 06.00 för att ta
bussen till lidköping klockan 07.00 för att övningsköra med Ove i lidköping i 1 timma och 35 minuter. Det var jätte kul men svårt! men känner att det är värt alla pengar. Han bokade in den 25 November ska jag vara på plats samma dag och samma tid. puh!

gick hem till min älskade mormor idag, som fyller år idag! GRATTIS <3
sen gick jag mot skolan som började 11.45 och då har jag hållt igång i ca 6 timmar -_-
självklart har vi bad, som jag tog ut mig riktigt rejält på, så nu sitter jag här:
med spräng huvudvärk och en utmattad kropp som bara väntar på att få in skönhets sömn.

ska snart ringa sofia, puss! 
har bara lite plugg att göra först.


Kommentarer
Postat av: albana

dom är bra domt vå låtarna :>

2009-11-13 @ 17:25:26
URL: http://alabamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0