sommarlov vs sjuk



Fredag
: kom hem klockan 3 på natten. Albana och jag gick och la oss nere i källaren och vaknade upp tidigt på morgonen vid 7 eftersom det var skolavslutning som väntade!

Kände mig inte alls taggad på detta!

vi gjorde i ordning oss och skynda till bussen. så fort man kom utanför dörren blev man besviken, regn regn och mer regn. jag är så trött på detta! det första man såg när man kom till kyrkan var bara massa paraplyn som lågt täckt överallt.

Platserna vi fick var inget vidare bra, man såg ingenting utan fick bara sitta och lyssna på den fina sången som mop, mv, och dq sjöng! det gick väldigt snabbt och vi var snart påväg hem igen.

Framåt eftermiddagen kände jag verkligen hur dåligt jag mådde, huvudvärk, trötthet och illamående. Den stora delen av dagen tillbingade jag att sova i min underbara säng.
Inte riktigt bra eftersom jag ska jobba på måndag och känner inte för att gå dit sjuk första dagen! aja, krya på mej!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV TROTS ALLT! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0