sometimes

Ibland undrar jag varför inte världen ser ut som i mina böcker eller i mina filmer. Varför kan bara inte varje dag va en vacker dag med solsken och svalkande hav precis utan för dörren? jag saknar det här, vart har solen tagit vägen? några få skoldagar kvar tills det blir sommarlov och jag har inte ens fått sommarkänsla än. man blir helt enkelt riktigt besviken på sverige. Ta mig utomlands eller var som helst, för här vill jag inte stanna, slösar bort för mkt tid på att bara vänta tills man kan gå i shorts och linne igen. När solen finns några flygtimmar bort härifrån. nog om klag.

Igår fick jag ett sms om att det skulle vara vattenkrig på katedral vid 11.30 tiden. Ja, såklart trodde inte jag ngt på det! Men som sagt så stämde det, hela skolan gick runt och sköt på varandra och hela korridorerna blev översvämmade av vatten. Rekton ballade ur totalt kändes nästan som om vi fick runt med riktiga pistoler och sköt.. eftersom hon ballade ur så mycket, hon till och med hotade 3:orna att inte ta studenten! haha! slutade med att dom låste grinarna och stängde ut oss. Lyckad dag iallafall (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0