längtar hem

Va på jobbet idag. det gick bra! känns skönt att fått slut på veckan.
och se fram emot att få lite sovmorgon i morn! även om jag va hemma igår, fick jag inte så lång sovmorgon som jag hade hoppats på. på måndag får jag iallafall va med en tjej som är lite yngre än dom andra som jobbar där, så det känns bra!
Sitter och kollar ut genom fönstret, fan det är nästan storm ute. har inte riktigt skaffat mig sommarkänsla än, men hört att värmen ska komma nästa vecka. så peppar, peppar! I båstad (hemma), längtar så fruktansvärt mycket, räknar ner dagar, timmar, minuter och sekunder. can't wait! en månad kvar. haha! jag har fått lånat oc boxarna av Anna, så trodde att jag skulle sitta helt själv och kolla på dom, men hepp så har en annan person blivit ganska besatt av serien och snackar om den hela tiden. Pappa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0