Fattar inte vitsen.

hejsanhejsan mina vänner! jag får väl haka på trenden precis som alla andra att blogga. Jag har aldrig riktigt fattat vitsen med själva bloggandet. det är lite som om "vilket liv man har om man sitter framför en data och berättar allt man gör under hela dagarna och vill att andra ska läsa bara om vad som händer i ens liv. tänker lite på blondinbella och dom här kända bloggarna. hur kul är det egentligen att läsa bloggar om man inte ens känner personen, den borde isåfall ha ett väldigt intressant liv att berätta om! " men eftersom jag är jag, är jag ju också tvungen att skaffa mig image :)faktiskt kommit på att det är väldigt intressant att läsa andras bloggar, andra skriver bra och andra skriver mindre bra! och jag fastar för dom som kan skriva om sina känslor. detta kanske är det enda stället som dom kan va riktigt ärliga och säga vad dom tycker och känner. inte vet jag! men är iallafall lite sugen påt! jag lär mig för varje dag.
så ha tålamod, snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0