dagen efter

Hej!
har inte hunnigt sitta vid datan.
så tänkte berätta vad jag har haft för mig.

Fredag kväll: Albana kom hit vid 5 ungefär, eftersom kvällen väntade sig massvis med festande!
Vi gjorde i ordning oss, och åt. det är ändå det roligaste av allt, att göra i ordning sig! iaf.
Vi gick till Emma vid 20.00 och så klart va albin där också! :D vi sminkade oss och valde kläder till kvällen, och som vanligt är albin redan klar så han får vänta på oss. Det visar bannemig hur bra det är att vara kille ibland, de tar ungefär 30-40 minuter på sig, medans det tar timmar för oss att göra i ordning sig! fuskigt tycker jag! ;D
Vi började förfesta och kom iväg vid 11 ungefär till skara.
Det var inte så mycket folk på Olins i början men sedan ramlade det in ett antal.
Alltid kul när det kommer dit folk man känner som tex, Madde, Becca, Matilda, Lisa mm.
Jag tror jag aldrig dansat så mycket på olins alltså. Jag var säkert bara utanför dansgolvet i en halv timma som högst.
LYCKAD KVÄLL SÄGER JAG BARA!

"det blir vad man gör det till"

ANTECKNA! jag har nog aldrig fått så mycket telefon samtal förut under en kväll och natt. Fija ringde mig då säkert 35-40 ggr. HAHA! man kan ju undra varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0