If you never try, you'll never know

Går dagen blev inte som planerad över huvudtaget. men lipar inte för det. det var faktiskt trevligt ändå.
man kände att götene inte var sig likt efter allt som hade hänt, vet att det var många som visste vilka dom två personera var som dog, i feel sorry for them!
vi kom aldrig till festen vi skulle till eftersom det blev för mycket för vissa personer, förståligt! så vi gick hem till albin och tog det ganska lungt. kom hem runt 02.30 ungefär, men kunde inte somna försän vid 04.30 eftersom jag hade en tom mage och frös eftersom jag sover i källaren nu när det är så varmt där uppe på mitt rum, tur att jag kunde krypa intill bredvid Annasara.

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0