Take me down to the paradice city

Palmer som sakta svajar i brisen. En azurblå himmel. En soldränkt strand. kristallklart vatten.
Skulle gärna önska att Sverige var ett tråpiskt paradis.
solen skiner och vattnet i poolen är svalkande, men det håller nog inte i så länge till. värmen.
min förmiddag och eftermiddag har bestått utav att bada i min pool och gassat i solen i hopp om att bli ännu brunare.
även om mamma klagar hela tiden på att jag får brändskador hindrar icke det mig, nej.
sol, saltvatten, coccosolja. så är det för mig. även om det inte är allt för bra.

varje sommar åker vi till båstad tillsammans med två andra familjer, för att min far spelar tennis sm där.
 kan nämna att Båstad är det enda tropiska i Sverige!
saltvatten, sol, kändisar överallt, standen är fullpackat med folk, tennis, fester, swedish opend, båstadveckan
om man åker dit vill man aldrig mer komma hem.
varje år längtar jag till båstad och idag fick jag reda på att vi ska dit två gånger i sommar! wiho! 
kan verkligen inte blir bättre. vi ska kolla på swedish opend. can't wait!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0