NYÅRSAFTON

nyårsafton.. bara några få timmar kvar på år 2009.. sorligt om man tänker efter ändå så taggar man ett nytt år! det jag kommer minnas mest i år är båstad, Cypern, Festerna, Födelsedagen, Nya vänner som man har träffat, Alla ute kvällar och alla gånger man varit i jönköping hos fijis, madonna konserten. ja det är mycket..
och jag tycker detta året har varit ett underbart år med mycket skratt men också gråt.. min farmor gick bort detta året. Men allt som allt har det varit ett lyckat år.

nu är det snart dags att säga hejdå och lämna detta året bakom sig, och fira in det nya året med tjejerna här hos fija i Jönköping.. fijis gör taccos och nu ska vi ta och duscha och göra i ordning oss för snart kommer tjejerna hit.
Sen får vi se vart kvällen leder oss! :D ser verkligen fram mot detta.

Jag hoppas att ni har haft ett bra år om inte så börjar ett nytt nu med nya tag och nya upplevelser!
gott nytt på er mina läsare.. gör kvällen minnesvärd!

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0