klar inför jullov.. soon

Japp, då var man klar med sista provet inför lovet, och det känns super duper skönt! har varit nervös hela dagen inför historia provet men det gick bättre än väntat! kom nyss hem från träningen, anmälde mig på "julstök" som är på fredag i gymmet, 75 minuter långt pass så håller tummarna för det är något roligt. annars sticker jag därifrån garanterat, hoppas esel hänkar. 

en dag som i morgon längtar jag absolut inte till. Just nu behöver jag verkligen dagar som jag inte behöver tänka på, jag har lyckats sysselsätta mig så mina tankar är så långt borta som möjligt, någon annanstans lixom. 
Men i morgon kommer det förändras, då kommer mina tankar bara vara riktade mot mig. Känner ingen lust till att sitta här och tänka på morgondagen egentligen, jag tar det helt enkelt som det kommer.. 


sommaren 2009 kommer jag alltid att minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0