jag tackar gud

sitter och kollar på mtv på tv:en, Best of 2009 weekend break, check it out!
förövrigt så åker jessica till Irland i morgon, saknar henne så! Och Sofia är i Jönköping
och lever livet,som tur är att Sara har kommit hem från eksjö! och att jag har fått vara med bästaste malin, alltid lika roligt och knasigt med den människan. :) annars är denna byhålan precis som alltid.. tråkig med massa konstiga människor. Men det som förgyllar mina dagar är när jag får träffa Emma, Albin, Andreas som jag ska vara med ikväll, också såklart underbara lisa.. Jag behöver nytt och jag tackar gud över att jag ska spendera Nyår i Jönköping med sofia och hennes gäng! tacktacktack! ser framemot imorgon, för den ska jag spendera med dom två E. jag lskar dom kommande dagarna! jag tackar yttligare gud att jag har dom mest underbaraste och ärligste vännerna! det är dom jag kommer hålla mig tätt intill.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0