2009 - ett bra år

ÅRET 2009:
Hur har året 2009 varit för dig? - det har varit jätte bra!
Bättre än förra året? - ja, med hästlängder 
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? - Båstad, Cypern, festerna och nya vänner.
Har du flyttat under år 2009? - nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jah, många!
Isåfall vilken? - lady gaga - bad romance, Jason - Down (a)
Har du druckit alkohol? - ja.
Har du kysst en främling? - ja.


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? - kärleken är alltid bra. 
Har du varit kär? - nej.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?- nej, skulle inte klara av det.
Har någon i din släkt avlidit? - ja, tyvärr.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja, det har jag.
Varit i slagsmål? - njae..

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja.
Isåfall vad? - inget jag tänker nämna här, men endel privata saker ja..
Har du skämt ut dig? - det är vanligt för mig . haha 
Har du ljugit för en vän? - ja, det har jag.
Har du varit ute en hel natt? - ohja, oftast blir det så.
Har du blivit tagen av polisen? - nej, inte detta året, tack och lov.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0