Blogga is boring!



- Men ändå måste jag uppdatera mig känner jag. Just nu sitter jag här och lyssnar på den mest sorligaste låten som jag någonsing hört, men jag gillart. alltså att lyssna på ledsama låtar när man vill va lite känslig av sig. Erik Segerstedt - where ever you are. Även om jag sitter med mina hörlurar så är det inte musiken som dunkar utan det är mitt huvud. Det blev en sen kväll igår, eftersom det var matfestivalen i skövde med mina närmaste. jag tror jag ångrade mig runt fem gånger om jag skulle följa med eller inte, eftersom det va oväder här i lilla götene, men bestämde mig sedan för bara gå på förfesten som var väldigt trevlig! Men ångrade mig igen i sista minuten och tog bussen till skövde med mina vänner som så gärna ville till matfestivalen. Grupptryck kallas det för, ett bra grupptryck! 
Och ångrar inte en sekund att jag följde med för det var så mycket roligare än jag hade trott. vad kan gå fel med dom bästa?. Nya tag ikväll då jag ska på 18 års fest. Nu ska jag ta mig något att käka, för min mage är upp och ner vänd känns det som. 

Måste Grattulera Michael Jacksson som fyller år idag! 
GRATTIS MJ <3 rest in peace. 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0